INFO UTIL

    Atenţie la neatenţie! atentie (1)

Orice activitate cât de mică are nevoie de promovare!

  • Şi publicitate – mică sau MARE

Avem o activitate proprie. Mică sau mare. Lumea trebuie să afle de noi. Să ştie că existăm. Dacă un jurnalist bate la uşa noastră, la birou, trebuie să ne bucurăm. Un pas mic va fi un pas uriaş pentru omenire…aşa cum a spus şi Neil Armstrong când a păşit pe Lună.

Este greşit principiul că pentru promovarea unei activităţi trebuie investiţi bani mulţi. FALS. Ideal este ca la fiecare început de an să ne gândim la un buget pentru promovare şi publicitate.

Vă voi demonstra matematic că un buget oricât de mic ar fi este posibil să îl împărţim.  Fiind începutul de an să începem cu esenţialul pentru tot anul – calendare. Apoi, cărţi de vizită. Aceste sunt utile tot anul împrejur. Iar tipografiile au oferte speciale în acest sens.

Înscrieţi-vă în unul, două sau trei publicaţii Anuale, unde veţi rămâne, de asemenea, UN AN! De exemplu, în Neogen, ghid costul pentru un an este de numai un leu mdl pe zi.

Publicitatea Radio, Video este extraordinară, dar are efect imediat. În acest sens, aduc ca exemplu un respectabil director general al unei reprezentanţe unice din R. Moldova s-a bucurat de anunţul unei companii de presă, TV şi publicitate care oferea publicitate GRATUIT toată vara. Credeţi că este posibil aşa ceva? Sigur că nu deoarece totul costă –  telefonie fixă, mobilă, salarii, energie electric, gaz, altele. Numai că respectivul director a crezut în basme cu Feţi Frumoşi şi Harapi Albi şi a cheltuit toată suma de promovare şi publicitate pentru tot anul în câteva reclame video-TV. Astfel, la sfârşitul anului s-a trezit domnul director fără nici un leu rămas pentru alte campanii cât de mici. Este bine aşa? Nu précis că nu… Cine va face ca el, ca el va rămâne….

 

                                                        Ligia Beatrice Vasilescu

Leave a Reply